DagjeGPS.nl

DagjeGPS.nl - RecreatieTeam Vlagheide

In oktober 2009 kreeg Patrick van der Heijden, de huidige ondernemer/eigenaar van DagjeGPS.nl, zijn afstudeeropdracht van de Stuurgroep Vlagheide in het kader van gebiedsmarketing voor het natuur- en recreatiegebied Vlagheide. Zijn betrokkenheid met het gebied Vlagheide was er al vanaf zijn jeugd, maar dit is door zijn onderzoek zeker gegroeid. Het leidde onder meer tot bestuurslid van Stichting Koeveringse molen en het opzetten van zijn bedrijfje: DagjeGPS.nl - RecreatieTeam Vlagheide.

Samen met zijn partners in en buiten de Vlagheide garandeert het team van DagjeGPS.nl voor iedereen 'Het Gezelligste Dagje Uit!'. DagjeGPS.nl - RecreatieTeam Vlagheide biedt ook vrijwilligers, leerlingen en studenten een kans om praktische vakkennis en ervaring op te doen in de recreatie en vrijetijdsmarkt en is een door SBB erkend leerbedrijf.

DagjeGPS.nl organiseert voor iedereen 'Samen Het Gezelligste Dagje Uit!' met spel, plezier, educatie, actie, teambuilding, (ont)spanning en avontuur! Het team van DagjeGPS.nl bedenkt, ontwikkelt en organiseert actieve groepsuitjes met inzet van GPS, nieuwe en mobiele media. Dit zijn cultuurhistorische GPS wandelingen, sportieve en actieve GPS events, speurtochten, outdoorgames en droppings. De GPS-activiteiten zijn geschikt voor elke buitenlocatie: recreatiegebieden, sportcomplexen, campings, bossen, musea, wijken, steden, dorpskernen, etc.

De meeste activiteiten van DagjeGPS.nl vinden plaats op of rond de Vlagheide. Denk hierbij aan Dagje GPS 'Avontuurlijke tocht' of Dagje GPS 'Koeverings Ganzenbord'. Uiterst populair is het Dagje GPS 'Denken Durven Doen Dropping', maar ook Dagje GPS 'Family Battle', Dagje GPS 'Dagje TV maken' en Dagje GPS 'Wie is de Spion?'.

Heel graag tot ziens bij jullie eigen 'gezelligste dagje uit' op de Vlagheide...

...of op één van de andere locaties in Meierijstad!

Contactgegevens:

Reserveren en informeren kan via onze reserveerlijn: 0877-848408

DagjeGPS.nl - RecreatieTeam Vlagheide

Plein 1944 no. 26

5481 AR  SCHIJNDEL

Telefoon: 073-5430884 (kantoor aan huis)

Mobiel: 06-52641917 (Patrick)

Website: www.DagjeGPS.nl