Het Goeie Leven

Kampeerders met gevoel voor smaak en liefhebbers van de overheerlijke Bourgondische keuken kunnen vanaf nu hun hart ophalen bij Het Goeie Leven. Een compleet  en bijzondere familiecamping met 60 ruime kampeerplaatsen. Het natuurlijk ingerichte terrein van ruim vier en een halve hectare, is omgeven door bossen.

Het Goeie Leven ligt aan de rand van het gezellige Brabantse kerkdorp Eerde, te midden van een mooi bosrijk gebied. Je kunt bij ons genieten van het buitenleven, lekker eten en drinken en vooral ontspannen zoals jij dat wilt.

Zowel kampeerders als passanten zijn meer dan welkom in de landelijk ingerichte bistro met fietsterras. De kaart sluit volledig aan bij het seizoen en de keuken is rijk van smaak en heerlijk puur. Je kan bij ons terecht voor een heerlijk kopje koffie, een lekker glas wijn of een smaakvol gerecht. Voor onze jonge gasten hebben we een speciale kinderkaar

Tot ziens op Het Goeie Leven!

Het Goeie Leven

Vlagheide 8b